Tenta

Sitter och pluggar vid mitt nya skrivbord i mitt rum hemma hos mamma och pappa. Flytten har alltså skett som ni förstår. Pockis har flyttat uppåt i landet och jag har flyttat hem till mamma och pappa. Kommer väl bo några nätter i lägenheten men det är så tråkigt att vara där ensam. Nog om det!

Sitter och tittar på lite fina klänningar som man kanske skulle klicka hem.. Eller om man kanske skulle köpa en nu dator istället, det behövs nog tyvärr även fast pappa fixade och trixade med den. Den funkade ju några veckor iallafall men nu början den tröttna igen.. Blä!
Nix, nu är nog maten klar snart. Ikväll blir det plugg och några kilometer på löpbandet som står och blänger på mig.
Vågar inte riskera att bli sådär dunderallergisk idag igen genom att jogga ute. Att vara allergisk är inte kul alls.
Äh, blir väl mer update ikväll (känns som att jag säger så ofta?) kanske eftersom jag kommer sitta vid datorn och plugga inför tentan på tisdag.
Puss!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback