Snart redo för avfärd

Yes, bilen är nytvättad och har fått nya vindrutetorkare, tack pappi! Väskan är nästintill färdigpackad, lägenheten är ren och fin och nu ligger jag i badet och ska bli ren och fin.
Jag har pratat med The Phonehouse idag, vilket as jag fick prata med. Otrevligare människa får man leta efter.
Har även pratat med läkaren idag och nu är mina mediciner fixade. Tråkigt att man ska behöva lägga ner så mycket tid och kraft på det bara, både jag och min nya läkare. Allt bara för att min gamla inte gjort som hon lovat. Inget att deppa över men ändå drygt..
Uppdaterar mer när jag kommit upp från badet, nu ska jag titta på ett avsnitt av Cake Boss.
Puss!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback