Jag är fast.

Nu har jag funderat ett tag på hur jag ska inleda detta inlägget men det står stilla. Hur som helst så är det ganska skönt att ligga i sin egen säng igen, dock är det ju lite ensamt. Men det är bara inatt det är ensamt.
Imorgon ska jag och Sofie hänga och sova i lägenheten och sen får vi se hur många dagar vi stannar där. Det blir ju ett avbrott eftersom att jag ska iväg igen torsdag-söndag men sen får Sofie mer än gärna bo i lägenheten med mig. Vad som helst för dig min kära kusin, det vet du!
Jag och Pockis har haft en mysig helg. Vi har lekt mycket med barnen, träffat Dennis&Hanna, softat, sovit, festat, ätit, bara varit.
Nu ligger jag och tittar på The Big Bang Theory. Får nog snart resa mig från sängen dock då jag börjar bli lite sugen på något gott ifrån köket.. Matvrak som jag är.
Nej, nu ska jag leta i kylskåpet.. Imorgon kommer mamma och pappa att påpeka att jag är hopplös..
Puss på er!
Och jag får spel på bloggen just nu! Det kvittar vad jag gör så hamnar all text i en klump utan några stycken. Dumma blogg.se!!
Fina Sofie!
Ja, precis som alla andra har jag fastnat för den här låten...

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback