Dalby vårdcentral, du har tabbat dig.

Åh. Som om att det inte räckte med att sjuksköterskan jag fick prata med igår var av den otrevliga typen, hon sa dessutom fel datum till mig ett flertal gånger. När jag kom dit imorse fick jag snällt höra att "vår sjuksköterska har råkat göra lite fel. Hon sa den 15/6 till dig men har bokat dig den 16/6.." Tack för den. Jag frågade henne ett flertal gånger så att det verkligen var den 15/6 jag hade fått tid eftersom jag tyckte att det var konstigt att man fick tid redan dagen efter. Jajajaja, svarade hon flera gånger. Kass! Jag steg alltså upp helt i onödan imorse och körde dit.
Aja, jag och pappa fick god frukost iallafall. Klart att alla kan göra fel, men om man ska göra fel kan man väl åtminstonde vara trevlig när man gör det. Och när dom upptäckte att det blivit fel imorse kunde dom väl ringt..
Strunt samma, bara dryyyyygt.
Jag ska strax göra mig iordning och sen ska jag köra iväg till jobbet. När jag kommer hem ikväll blir det en tur på löpbandet.
Tyvärr har jag inga roliga bilder att slänga upp här. Har bara gamla och dom har ni ju sett ett antal gånger.
Eller är det några bilder ni vill se igen? För tillfället kan jag inte komma på något roligt att skriva om, har aningen idétorka. Ge mig lite förslag är ni gulliga.
Nej, nu ska jag fixa mig inför jobb.
Puss på er!
Här är nog en bild ni inte har sett förresten. Den är 3 år gammal och jag ser verkligen lite tjurig ut. Typ som jag gjorde idag när jag körde ifrån Dalby vårdcentral..

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback