Come on, dance with me boy

Oj, vad jag sprungit och gått. Och pluggat såklart.
Nu slappar jag och småpluggar lite. Har fått ett tips om ett lysande sida där man kan se ALLA serier, filmer och liknande som kommit ut i USA men inte här än. Där finns varenda avsnitt av typ alla serier, åh I like!
Snart tänkte jag hoppa ner i sängen. Har telefonmöte imorgon vid 10 så jag tänkte hoppa upp vid 9 och äta en ordentlig frukost så att jag kan träna lite imorgon innan lunch också.
Nej, nu ska jag fortsätta här! Vi hörs imorgon! JUST DET! Jag har svarat på några kommentarer som har trillat in under de senaste månaderna, har svarat direkt i kommentarsfältet. Orkade inte krångla, hoppas det är ok..
Sov gott, puss!
Ja, alltså. No words.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback