Cake boss

Godnatt mina fina vänner. Jag ligger i sängen och tänkte titta på ett avsnitt av Cake boss innan jag somnar. Imorgon ska jag upp vid 9 och plugga innan jag ska ut och lägga mig i solen. Jobbar 16-22 imorgon så det gäller att jag får något gjort på förmiddagen..

Midsommar var mysig, har lite bilder jag kanske får tid att slänga in någon dag. Har en massa ovisade bilder på mobilen kom jag precis på.. Hur var eran midsommar, gjorde ni något roligt?
I helgen har jag inget planerat, jobbar hela helgen så jag får se om jag orkar hitta på något. Blir kanske ett besök i Höllviken och Trelleborg på lördagkväll, får se.
Nej, nu ska jag titta på Cake boss och försöka sova. Pockis slutar vid 00.36 och ringer mig väl då som vanligt så det är inte lönt att somna innan dess.
Puss på er!
Lite såhär känner jag inför att gå upp innan 6 på lördag, bläsh hur ska det gå..

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback