Ystad

Första dagen på semestern, hoppas vädret blir finare senare i veckan. Jag vill ju till stranden och sola, och det går ju inte riktigt i detta väder.. Jag, mamma och pappa ska strax köra ner till Ystad/Simrishamn och äta. Sen får vi se vart vi tar vägen. Vi har kaffe och fika med oss i alla fall så det kan inte bli annat än bra.

 

Har kollat på lite restresor men hittar inget som tilltalar mig. Och sen lutar det ju åt att jag får åka ensam också, vilket kanske är lite mindre roligt. Nej, jag vet inte. Får se, fortsätter det regna och vara grått är inte en restresa långt borta..

 

Funderar på om bloggen ska få vila lite nu när jag har semester. Om ni vill något går det ju att nå mig på mail eller sms. Äh, jag får se hur det blir med det också.

Nu ska jag göra mig klar och sen ska vi köra.

Puss på er!

 

Mer av detta tack!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: mumsi

Hallo, när ska vi få se bilderna från utflykten då, väntar....

2011-07-26 @ 17:27:46
Postat av: -

Tre år sedan... Suck!

2011-07-27 @ 22:13:40
Postat av: Anonym

Jag vet. Och fortfarande gör det lika ont att tänka på det..

2011-07-27 @ 23:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback