Sol&bad

Stämmer bra! Jag var nog i poolen i lite över en timme innan, det var lite sådär lagom kallt till en början.
Nu sitter jag nyduschad och pluggar lite i väntan på att maten ska bli klar. Ikväll är det kräftor och lite andra skaldjur som ska ner i magen. Jag har gjort min gooooda fetaost/soltorkade tomater paj och nu står den i ugnen och blir smarrig.
Hejochhå, kom precis på att jag och gänget borde ha en kräftskiva. Jag ska nog försöka fixa ihop det.
Imorgon börjar mamma och pappa jobba, vilket jag tycker ska bli något tråkigt. Kommer vara ensam hemma hela dagarna och är det inte fint väder vet jag inte vad jag ska göra. Är det fint väder kan jag ju alltid sola och ligga i poolen men regnar det så tror jag att jag kommer stanna under täcket.
Har en massa ovisade bilder på mobilen som jag tänkte lägga in på datorn ikväll. Så vem vet, det kanske kommer en bildbomb här senare.
Nixpix, nu ska jag fortsätta här.
Puss
Bild från förra året.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback