Dumma dig

Tänk att ett samtal kan förstöra mitt humör så mycket. TACK FÖR DEN! Vill bara skrika ut allt jag känner och allt jag tycker, skriva ett långt inlägg om hur arg jag är, men det är inte lönt. Jag orkar egentligen inte bry mig.
Otacksamma och otrevliga personer säger jag blä för. Jag tänker inte stressa ihjäl mig för något jag inte ens har att göra med, jag sa en tid när jag senast behövde veta hur det blev, klockan passerade den tiden med 40 minuter men ändå tror du att jag ska stressa och köra runt som en idiot? Jag har ett eget liv! Noway, tänker inte riskera mitt jobb och mig själv.



Nej, nu ska jag göra mig klar och köra till jobb. Ikväll blir det kanske utgång om jag hinner bli på bättre humör, annars blir det bara en lugn hemmakväll med mig själv tror jag, om ingen annan kommer med ett bättre förslag såklart!
Såhär känner jag lite typ.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback