dagen i bilder

jag har provlegat bagageluckan ifall jag skulle bli kidnappad någon gång.
kom fram till att det faktiskt var ganska bekvämt att ligga där.
jobbat och klätt mig i för stora kläder.
och sen har min fina lilla bil blivit städad! jag och pappa städade den i förmiddags och nu är den så fin så fin!
jag har även kollat min mail åttiosexmiljoner gånger idag i hopp om att det skulle trillat in ett spännande mail, men icke sa nicke. i'm still waiting.. ett sms hade också varit ok förresten, jag är inte kräsen..
imorgon är dagen ganska späckad med massa ärende och förhoppningsvis lite mercedeskörande!
puss på er! och en extra stor puss till min fina faster lotta som jag saknar så galet mycket och som alltid lämnar så fina kommentarer här, ME MISS YOU!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: LottaPotta

miss you more, you crazy wonderful beauty!

2011-07-12 @ 00:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback