12e juli 2011 (igen)

Tjolahoppsan! Sitter och tittar runt på lite restauranger i Malmö. Hittar inget jag direkt blir jättesugen på men "årstiderna by the sea" är det som låter mest lockande.

Tänkte nog gå och lägga mig snart, har haft en jobbig huvudvärk några timmar nu som inte riktigt vill ge med sig. Kan nog vara för att hjärnan går på högvarv hela tiden och för att jag tänker för mycket för tillfället.

Nu ska jag svara på lite mail och sen får jag kanske ta något att äta innan jag kryper ner i sängen. Har fortfarande inte fått det mailet jag ville ha, men jag hoppas att det kommer. Kan ni gissa vad det handlar om? Njä, skulle inte tro det. Eller det finns 1 person som kan gissa och det är personen som jag vill ha mail ifrån såklart.
Puss på er!
Vill ha riktigt fint väder i helgen när jag är ledig så jag kan bada i poolen eller åka till havet..

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback