Träning och fisk

Godmiddag! Nu är jag på väg ut till jobbet. Har varit iväg och tränat i nästan två timmar med en vän. Hoppas på träningsvärk imorgon! Efter träningen gick vi hem till mig och åt fisk. Inte dåligt alltså. Gott var det också!

Jobbar till 22.15 ikväll, är väl inte jättesugen på det men det är fina pengar iallafall! Jobbar 13-22 imorgon. Vet inte om jag ska försöka hinna träna innan jobb. Nja, får se. Hade varit skönt att få lite sovmorgon kanske. Får samtala med min PT om det.

Jag vill att min mamma ska bli frisk förresten! Har inte träffat henne på säkert en vecka. Och vi brukar ju träffas nästintill varje dag.
Nej, nu är det dags att jobba! Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Mammi

Hej sötis: Nu är jag på gång igen så nu kan vi träffas precis lika mycket som vi brukar, men har ledig helg så på jobbet ses vi nog inte denna veckan.HA DET BÄST :))

2011-01-21 @ 15:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback