Soffpotatis

Yes! Nu sitter jag äntligen och slappar i soffan. Har längtat efter det hela dagen och ville bara att timmarn skulle rinna iväg på jobb. Och timmarna gick fort som vanligt på jobb. Diggar mina kollegor väldigt mycket.

Åhhh, vad gooooooer soffan är! Jag älskar min och Pockis nya soffa. På tal om Pockis så har jag lovat att ta en ny bild på soffan, han tyckte att bilden jag la upp innan var katastrofalt dålig så jag får väl ta en ny.

Imorgon ska jag köra till C på lunch och kaffe och sen är det jobb som gäller. Jobbar 15-22 imorgon och det ska bli roligt! Det bästa av allt är att imorgon kommer jag kunna köpa vaniljhjärtan! Mums.

Får inte glömma att ringa läkaren imorgon. Har en leverfläck som uppenbarat sig, för en vecka sen fanns den inte där, men nu är den på sin framfart. Lite väl fort också tycker jag..

Nu ska jag fortsätta njuta i soffan. Ska försöka kalla hit Pockis också så att vi kan mysa lite i soffan innan vi går och lägger oss.
Take care!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback