Snälla, ge mig träningsvärk!

Ja. Blev lite ledsen imorse när jag insåg att jag inte hade någon träningsvärk alls.
Sandra kände sig krasslig så vi ställde in morgonpasset. Istället sov jag lite längre och jobbade sen en massa timmar. Efter jobb åkte jag hem, åt lite och sen cyklade jag och Pockis upp till gymmet. Eftersom min pojkvän är så snäll så hjälpe han mig att träna och han lärde mig hur massa nya maskiner funkar. Han körde stenhårt med mig och jag skakade tio gånger mer än igår. Men ack vad skönt det var! Känns så bra i hela kroppen!
Har jag inte träningsvärk imorgon så har jag muskler som jag inte visste om. Då är jag faktiskt riktigt vältränad, men jag är ganska säker på att jag har träningsvärk imorgon! Håller tummarna för det! Snälla, gör det ni också? Tack!
Nu sitter jag i soffan, nyduschad och nymatad. Ska måla naglarna, läsa lite i min bok, pussa på min fina pojkvän och sen ska jag sova. Och om Pockis ber om det, ge honom helkropps kli. Haha, skräll att han bad mig kli honom nyss.
Take care! (återkommer imorgon när jag vaknar, jag lovar, så att ni får veta om jag har träningsvärk eller inte)

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback