Plugg i soffan

Godkväll igen!
Har läst igenom allting igen (de sidorna jag checkade av igår) och även börjat läsa det grekiska dramat jag valt ut.
Det är mycket läsande och i det grekiska dramat är det inte mycket jag förstår då boken är från när 1800 frös ihjäl.
Hade planeringssamtal med min mentor idag. Jag hade redan fixat det mesta så det var bara lite genomgång av mina tankar kring allt. Typ.

Nu kom Pockis hem! Nu ska vi mysa i soffan till slutet av bond filmen och sen blir det nog en film i sängen. Eller inte om jag känner Pockis rätt..
Imorgon är det jobb mellan 11-19 och sen full fart hem och göra mig klar inför utgång. Sofia fyller 19 idag och det firas imorgon med dunder och brak! Var vi ska få ni veta imorgon via mms.

Take care!


(till dig mamma! tagna för någon minut sen bara!!)

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Mamsi

Härligt , nu har jag att titta på idag, Ha det bäst:)

2011-01-28 @ 12:12:28
Postat av: liinnnsaan

är det där min tröja är?!



åhh give it back!

2011-01-29 @ 00:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback