Jobb, jobb och jobb!

Är på väg till jobb nu, jobbar 11-18.30 idag, och jag har bara kassa. Såååå skönt eftersom jag inte känner mig helt hundra.
Ska fixa mitt finger så fort jag kommer till jobb också, råkade skära mig i tummen häromdagen, jacket blev inte så långt men djupt och det vill inte riktigt växa igen. Måste hålla det rent också, vilket svider kan jag lova.

Ikväll vill jag nog ha en mysig hemmakväll med min Pockis, bara ligga i soffan och titta på en film. Eller så vill jag åka hem till mamma och pappa. Får se vad det blir!
Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: melina

hej idis! hoppas allt är bra med dig. du är så flitig som jobbar. tänkte bara kolla, vilket coop är det du jobbar på?

2011-01-08 @ 19:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback