Idrottsgalan

Godkväll! Ligger i soffan och tittar på idrottsgalan. Träningen idag gick lysande! Det var sååå skönt! Åh, vad jag har saknat att träna! Sandra kände sig lite krasslig idag så när hon var nöjd körde hon stenhårt med mig istället. Hon stod bredvid och peppade mig. Vilket jag verkligen behövde på vissa maskiner.. Axelmaskinen är min värsta ovän kan jag ju säga. Fyför..

Imorgon ska vi träna 9.30 men då blir det konditionsträning istället. Ska bli kul! Sen är det jobb som gäller klockan 12.

Imorgon hoppas jag att jag har träningsvärk! Har verkligen saknat att ha träningsvärk. Undrar om jag saknar det imorgon?

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Jennie

Ja, o de e din förtjänst ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback