Frågor

Postat av: melina
hej idis! hoppas allt är bra med dig. du är så flitig som jobbar. tänkte bara kolla, vilket coop är det du jobbar på?


Svar: Jag jobbar på det nybyggda som ligger vid Nova i Lund. Trivs som fisken i vattnet!

Postat av: lasse
Det ser väl inte farligt ut. Du borde lära dig ett och annat om xbox kvällar.

Svar: Eftersom jag spårade din ipadress vet du, likaväl som jag, att jag kan ett och annat om dessa xbox kvällar. För vi båda har ju varit med på några, tillsammans dessutom. Kul!

Postat av: Elin
Heej Ida! Hoppas att allt är bra med dig och att du trivs på jobb. Här hemma rullar allt på som det brukar! Hur var din jul? Vad fick du och vad gav du bort till nära och kära?
Hör av dig när du kommer ut till landet någon gång! KRAM

Svar: Hej! Trivs jättebra! Oj, jag fick massor!Skor, en grymt snygg väst, en tröja som jag älskar, ännu mer kläder, en kamera, pengar, smycken och mycket mer! Hade en fin jul, hoppas att du också hade det!
Vad jag gav bort? Mamma och pappa fick en ostkorg, kläder, spaweekend. Jocke fick en tröja från Acne, plånbok från Tiger of Sweden och en BVLGARI deo (som jag älskar, han fick parfymen när han fyllde år).




Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback