9/1 2011

Godkväll! Är allt bra med er? Ni ger ju inte så mycket väsen ifrån er direkt.
Blev en sväng till mormor och morfar där det bjöds på massor av godsaker, tror jag. Det där med mycket grädde och så är ju inte direkt någon favorit, inget jag gillar.

Bokade hotell till Kalmar vistelsen idag och även biljetter till Göteborg Horse Show! Skönt att komma ifrån det vardagliga lite.

Just nu ligger jag i soffan och tittar på tv. Har tryckt i mig en massa mat också, får passa på nu innan den 15:e ju.
Då tänkte jag försöka äta lite nyttigare och så ska ju ett gymkort införskaffas som sagt. Och det ska användas! Får väl ha Jocke och några vänner som tränar där som draghjälp..

Imorgon är det jobb som gäller mellan 15-22. Jocke har tenta imorgon så jag önskar honom lycka till här också, snällt va?

Nu tänkte jag äta lite lakritsglass och mysa med Pockis i soffan.
Take care!




Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Mammi

Härligt med Göteborgs turen, hoppas hoppas bara att vi kan fixa biljetter till på lördagen också.

2011-01-09 @ 20:14:08
Postat av: pickis

det hoppas jag också så jag kan ha en riktig xboxhelg moahahhah I'm mean! :D

2011-01-10 @ 20:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback