8/1 2011

Ikväll ska jag inte göra någonting. Sitta i soffan och ta det lugnt bara. Jocke är ju dryg och spelar cs som vanligt.
Kul pojkvän man har. Att han fyller 24 kan man inte tro iallafall.. Funderar på att rycka nätverkskablen så att han inte kan spela. Elakt? Nej, inte ett dugg. Varför inte? Jo, för att just idag har jag och Jocke varit tillsammans i 23 månader. Det ni. Inget att fira egentligen men det är iallfall en ursäkt till att rycka kablen.. Hehe.

Jobbet har gått bra idag, dagen har gått fort och mina fina kollegor har gjort min dag.
Imorgon är jag ledig och ska hem till mamma och pappa för att sedan åka till mormor som fyller år.

Nu ska jag äta och sen ska jag bara slappa i soffan som sagt. Mer uppdatering kommer kanske senare, annars blir det mycket update imorgon.

Take care!



Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback