6/1 2011 är det faktiskt idag.

Och inte 5/1 2011 som jag skrev innan idag. Bra koll jag har. Nja, var väl kanske fortfarande lite trött.
Hehe.

Sitter och kollar på hotell till den 23-24 då jag och pappa ska upp till Kalmar på distansintroduktion på korrespondensgymnasiet. Ska bli roligt! Är taggad på att börja plugga igen. Och jag är så glad att jag hoppade av Polhem och slipper den skiten. Min tid på Polhem var utan tvekan de värsta åren i mitt liv, 2 helt bortkastade år.
Nog om det!

Maten är nere i magen och nu sitter jag med glass istället, tjockis på mig. Nej, men tänkte som såhär. Detta har ju blivit en mat/jobb blogg sen jag började jobba och eftersom det kommer bli en träningsblogg (eller?) efter den 15:e så tänkte jag mata er med matiga inlägg. Shit pommes vad fyndig jag är. Nej, jag lägger ner och fortsätter kolla på hotell.

Take care!

Fina Sandra som kommer hem till Lund imorgon!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback