5/1 2011

Godmorgon! Har ni sovit gott? Det har jag. Vaknade vid 4 av att Pockis pussade på mig. Vet inte om han var vaken eller om han drömde. Pussas skulle han göra iallafall och ligga så nära mig han kunde. Vilket blev rätt klibbigt om vi säger som så. Fick en söt liten kärleksförklaring sådär mitt i allt. Han är rolig han min pojkvän. Undrar om han kommer ihåg det förresten, ska fråga honom.

Steg upp vid 10 idag, tog en lång, varm dusch och sen åt jag frukost i lugn och ro. Nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe och ska kolla lite grejs. Har ett vaniljhjärta som jag sparade igår som jag tänkte äta. Måste gå upp i vikt så att mina arbetskläder passar, haha. Frågade chefen igår om mindre kläder men jag hade redan fått minsta storleken så nu är det bara att äta upp sig istället! Den 15:e ska jag köpa gymkort och sen ska jag bygga stora muskler. Jättestora muskler. Då kanske kläderna sitter bättre.

Ikväll jobbar jag bara till 20 men sen ska jag handla lite också så jag är väl hemma vid 21. Om ni bussarna går vill säga.. Nu har det ju kommit ännu mer snö så det lär bli spännande att åka buss idag. Förstår inte varför snön ska landa just här, kan den inte landa i typ alperna istället? Eller någon annan skidort. Där behöver dem ju snö, vilket vi här i Skåne inte behöver! Jag vill ha sommar!

Nu ska jag fixa lite saker innan jobb och sen ska jag börja göra mig klar.
Take care!

Nej tack..
Ja tack..

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback