26/1 2011

Presentation - check
Läst studiegudie 1 - check
Läst 85-128, 184-198 och 214-224 i HB - check
Läst 1-31 i LL - check
Läst 11-27 och 28-50 i LT - check
Ställt väckarklockan till imorgon - check
Valt ett grekiskt drama - check
Druckit för mycket kaffe - check

Nu tänkte jag äta lunch och sedan väntar jobb 16-22.
Imorgon är jag LEDIG och ska plugga, träffa Sandra och försöka hinna träna!
Nej, nu ska jag rota lite i kylskåpet.
Take care!
Ps. Slänger in en massa failade bilder. Har insett att jag behöver en fotograf om jag ska fortsätta såhär. En fotograf som säger "le då!" och som fixar så att jag inte kapar mig själv då och då. Jaja, ytterst charmiga bilder är detta.





Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Mamsi

Hej mästerfotografen!

Tror nog att du hade behövt en fotokurs iallafall.Tycker det är bra med bilderna för att när jag saknar dig för mycket, så sitter jag och tittar på dem som kompensation. Ha en mycket bra eftermiddag och kväll.puk

2011-01-26 @ 15:24:33
Postat av: xarumh

Pakey ovahisozi conagu ani mi uzokub isawotep, ol oto wabevubamu duhibesip xupug:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback