16/1 2011

Godkväll!
Kvällen igår hemma hos Sofia var mys! Som ni säkert sett på bilderna bestod kvällen av en del gott. Me like.
Idag vaknade jag, duschade, satte mig i bilen och körde hem till mamma och pappa. Bokade hotell till göteborg och sen körde vi in till Malmö. Gick lite i affärer och handlade lite kläder och så.
Blev en bh, en kavaj och lite smink. Trosorna jag köpte tänker jag ge till min lillasyster. Insåg att dem inte riktigt var min stil. Hon blir säkert glad iallafall!

Vi åt lite och sen körde vi hem till mina kusiner och fikade och babblade. Dem är så fina.

Nu sitter jag i soffan och funderar på vilken bok jag ska läsa. Ska packa träningsväskan inför imorgon också. Blir nervös bara jag tänker på det. Imorgon, mina kära vänner, ska jag gymma. Förstår ni? Jag ska träna. Otroligt, eller hur? Ska möta upp Sandra vid 13 på gymmet och sen är det dags att se hur pinsamt klen jag är. Men vet ni? Det roliga är att det bara kan bli bättre! Klenare än såhär kan jag inte bli.
Jag är superduper nervös inför att träna igen samtidigt som jag tycker att det ska bli väldigt roligt! Och det är så kul att ha någon att träna med! Tack Sandra för att du vill träna med mig! Fast det kanske du inte vill efter imorgon. Äh, det kommer nog gå bra. Längtar efter att få vakna på tisdag och ha träningsvärk. Jag gillar faktiskt att ha träningsvärk, då vet man att kroppen har jobbat! Och det gillar jag.

Nu ska jag packa träningsväskan och sen ska jag läsa lite tror jag.
Hoppas att ni har en trevlig söndagskväll!
Take care!


Biffig! Yeah right.. Dream on!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Caisa

Skönt att komma igång och träna! Och jag är bara glad att du äter ;-) Sen är det ju toppen att du äter så god mat hela tiden! Avocado och keso?! MUMS! rota-rota jag SKA ha en avocado någonstans...



Lycka till idag! Gå inte ut för hårt nu bara så du tappar sugen! Lagom är bäst! Kram//C


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback