15/1 2011

Godmiddag! Sitter och kollar fotboll med Pockis, Martin, Elin och Jonas. Och vet ni vad? Alla får plats i soffan och det hade till och med fått plats fler! Älskar vår stora soffa! Den var faktiskt skön att sova i också, jag sov hur bra som helst. Det gjorde inte Pockis, men det var för att han hade träningsvärk. Så är det.

Idag har vi varit och storhandlat på jobbet. Fick med oss mycket hem så nu är kyl, frys och förråd fulla igen!

Ikväll ska jag köra hem till Sofia! Vi ska titta på film, äta lite onyttigt och snacka skit. Ska bli mysigt! Jag hoppas att jag får gå ut i stallet lite också och känna lite stall lukt. Saknar det! Och ni som inte är eller har varit hästmänniskor, försök er inte på att förstå, för det kommer ni aldrig göra.

Imorgon är jag också ledig och jag tänkte köra hem till mamma och pappa!
Det blir mer uppdatering ikväll, blir lite mobilbloggning. Jag lovar.

Förresten, sov såååååååå gott inatt med den nya sängstummen och de nya sängkläderna.
Längtar tills jag får gå och lägga mig igen nästan.
Men först ska jag ha en mysig och rolig kväll!
Take care så hörs vi senare!

Min favorit i Chelsea!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback