Syndat..

Jag har nyss beställt hem två par skor.. Men! Det finns alltid ett men. Det var en belöning till mig själv. Fick nämligen tillbaka mitt uppdrag med kommentaren "strålande!".
Ni som fattar, ni fattar. Er andra orkar jag faktistk inte förklara för.

Annars idag då? Jo, har lite feber och magont men det rullar på! Har ätit lite yoghurt till frukost och nu sitter jag och pluggar. Ska jobba vid 16, är dock bara ett kort pass.

Har pratat lite med min faster idag som är i Inidien på semester. Saknar henne! (note to myself: spara pengar så att du kan åka till London och hälsa på henne sen när hon är hemma!!)(och man måste ju faktiskt ha snygga skor om man ska åka till London..)

Nej, nu ska jag fortsätta plugga! Vi hörs senare! Och då ska ni få se min fina älskling.
Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback