Sjukhuset imorgon, yes vad kul..

Imorgon bär det av till vårdcentralen för att förhoppningsvis få ordning och reda på lite saker.
Fick ett litet munsår i lördags och nu har det svält upp och min läpp är säkert 3-4 gånger så stor. Både på insidan och utsidan. Har fruktansvärt ont och känner mig som ett monster. Läppen är inte det som gör mest ont utan det är käken. Käken gör galet ont och det är precis som att munsåret har skickat alla elaka baciller till min käke.
Tack och lov har inte smärtan kommit förrän idag. Hade ont igår också men jämfört med idag är smärtan igår ingenting.

Och inte nog med det. Jag har fått massa utslag över hela kroppen. Och dom ser inte likadana ut. Vafan är det för göteborgsbacill som har hoppat på mig? Äh, jag ska väl inte klaga egentligen. Det finns dom som har det värre!
Jag hoppas bara att läkaren hittar något imorgon eller ger mig någon medicin/smärstillande mot käksmärtan.
Ikväll blir det soppa till kvällsmat, lite svårt att få in mat i munnen och tugga..

Hoppas att er helg har varit bäst! För det har min varit förutom min läpp och käke.
Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: anna

vad tråkigt :( hoppas att du blir bra snart då..

är det en inflamation eller något tror du?

2011-03-03 @ 15:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback