Några förslag?

Tjabba, tjena, hallå!
Nu är det såhär att imorgon är jag ledig och då vill jag hitta på någonting. Pappa tänkte också vara ledig imorgon så vi tänkte hitta på något. Vi tänkte börja med frukost på Espresso House, titta på skrivare och sen köra till farfar och säga hej. Men sen då? Köra till Köpenhamn och spendera pengar är ett förslag men jag vill ha fler förslag!
Snälla, hjälp? Bara släng allt ni kommer på i en kommentar! Så blir jag jätteglad!

Nu ska jag fortsätta plugga och sen får vi se vad kvällen bjuder på.

Slänger in lite bilder från våren och sommaren också, bara för att få lite feeeling.
italy

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: pockis

du är finast älskling!

2011-02-22 @ 22:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback