Mailbox

Hey dudes.
Sitter i soffan och läser det grekiska dramat Medea. Vilken bok. Senare ska jag skriva om mötet med Medea, det ni!
Vet inte hur många sidor det är i boken. När boken släpptes på 1800 talet så skrev man tydligen inte ut sidonummer.
Kasst. Aja, det ska läsas iallafall.

Allt jag saknar nu är en stor kopp kaffe och en nacke som gör mindre ont.
Funderar på om jag ska leta efter en massör som är ledig imorgon. Förbaskade nacke.

Nej gott folk, nu ska jag fortsätta här.
Ska ta mig en tur till affären sen och handla lite också. Btw, har varit och handlat vitaminer idag! Så nu hoppas jag på att bli lite piggare och ja ni vet, att vitaminerna gör underverk!

Vi hörs lite senare!
Take care!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback