Landat i sängen.

Nu har jag landat i lillasysters säng hemma hos mamma och pappa! Gick bra att köra hem, såg dock vildsvin som fick mig att illa kvickt låsa dörrarna. För att jag trodde att vildsvin kunde öppna dörrar och ta sig in till mig i bilen?
Nej. För jag VET att dem kan det!

Jag borde verkligen sova nu. Ska upp om ca en timme igen. Jag och mamma ska ju till Göteborg imorgon och klockan 6 rullar vi iväg. Mm, mysigt att jag får sova i typ en timme..
Nej, jag klagar inte eftersom att jag har haft en väldigt trevlig kväll! Kan ju faktiskt sova på vägen upp till Göteborg..

Min fina syster är inte hemma, så det är lite ensamt här. Jag är ju verkligen inte van vid att sova ensam.
Så, därför är det nog bäst att jag sätter på ett avsnitt av "halv åtta hos mig" och kanske lyckas somna till det!

Ni kommer få mycket uppdatering under helgen. Tror jag. Jag är ju LEDIG! Fast ni kankse inte uppskattar att jag uppdaterar om hästar? Lär ju bli det eftersom vi ska till Göteborg Horse Show.. Hehehe..
Äsch, vi får väl se helt enkelt!

Nu; halv åtta hos mig!
Hopppas att ni sover gott!


Ser framemot hotellfrukost.. Mumma!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback