Jobbmail och samtal från dolda nummer.

Sitter och skickar iväg lite jobbmail medans jag väntar på att maten ska bli klar.
Min mobil har under de senaste 10 minutrarna ringt 8 gånger, såklart så är det någon med dolt nummer.
Hann inte svara de första 5 gångerna men nu de senaste 3 samtalen har jag suttit beredd. Och när jag svarar klickar personen. Come on! Jag menar, man ringer väl för att man vill något? Hur moget är det då att slänga på luren så fort jag svarar?
Nej, nu tänker jag inte lägga ner mer kraft och energi på det!

Jag vill att min fiskgratäng ska bli klar NU så att jag kan äta och sen fortsätta plugga. Går inte att plugga nu då min hjärna bara tänker "mat, mat, mat, mat, mat".
Annars då? Vad ska jag göra resten av dagen? Ja.. Pockis är borta hela dagen och har labb ikväll till lite över 23. Så jag är ensam hela dagen och tänkte därför plugga. Är jag klar med allt plugg tills ikväll så ska jag ha lite spa med mig själv. Bada bubbelbad, ha ansiktsmask, måla naglarna, smörja in kroppen med mina dyra hudlotioner som jag aldrig annars använder, fixa hårinpackning.
Och det bästa! Titta på Pelle Svanslös medans jag ligger i badet!
Bättre kan det inte bli. Ligga i ett varmt bad och samtidigt titta på älskade Pelle Svanslös! Åh, jag hoppas verkligen att maten är klar snart så att jag kan äta så fort som möjligt, vilket i sin tur leder till att jag kan börja plugga och bli klar tills ikväll, vilket i sin tur leder till att jag får bada och titta på Pelle Svanslös!

Dock återstår ju ett problem. Mitt VLC vägrar fungera. Jag har avinstallerat det och tagit bort allt som har med VLC att göra och sedan laddat ner den nya versionen men det VÄGRAR funkar. Blir så trött på datorer så att jag kan spy. Fast det ska jag inte göra. Utan nu ska jag äta fiskgratäng istället.

Vi hörs senare!
Take care!




Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback