Jobbhelg

Godkväll. Imorgon är jag ledig och då lovar jag att jag ska uppdatera bättre.

Har varit en väldigt intensiv helg. Och jobbig. Att gå från att vara sjuk och bara ligga hemma till att jobba i ett väldigt högt tempo och under en grym press var lite för mycket för min kropp. Jag är heeeelt slut och ska snart gå och lägga mig. Det har varit tråkigt mycket strul på jobb denna helgen och en massa saker som inte funkat vilket gör att allt blir svårt och man blir stressad i obekväma situationer och allt blir bara blä.
Jag gillar utmaningar och klurigheter, men när det inte finns något slut eller någon lösning är det inte roligt. Och när tekniska saker lägger av, såsom kassor, blir jag lite nervös. Daddy, you know..

Imorgon ska jag träffa Sandra och vi ska till en tatuerare! Åh, vad mysigt det ska bli! Tänkte även försöka hinna förbi min gamla körskola och säga hej. Saknar grabben där..



Äh, det var nog allt.
Puss på er.








Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: mammi

Härligt med ledig dag imorgon kan jag tänka mig, men vet en som blir glad när det är lönedags igen. Ett par dagar till sen är det dags för semester med Göteborgs Horse Show på schemat, ska bli så härligt.Ha en bra ledig dag, puss

2011-02-20 @ 23:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback