Jag är duktig!

Fick nyss tillbaka mitt första uppdrag som jag skickat in. Och jag fick tillbaka det med det betyget jag ville ha! Bra jobbat för att vara första uppdraget och inte ha vetat riktigt vad som krävdes och vad som förväntades av mig.
Jag är riktigt nöjd och ska nog fira med att handla lite fina kläder imorgon via nätet.
Och något jag är väldigt nöjd med är att jag inte bara fick det betyget jag ville ha utan även många fina kommentarer.

Detta känns väldigt roligt och det gör mig om möjligt ännu mer peppad på att klara det med högsta betyg och med flaggan i topp. Åh, vad glad jag är just nu!
Och vet ni? Det är faktiskt roligt att plugga.
Och jag är så glad att jag sa tack och adjö till Polhem och all skit där och faktiskt vågade gå min egen väg.


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Anonym

Du är duktig du! Och modig!

2011-02-16 @ 19:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback