Hemsk natt.

Trodde att jag var frisk eftersom jag mådde så bra igårkväll. Upptäckte inatt att jag inte är frisk. Kul.
Somnade och hade ställt klockan inför jobb och så. Vaknade vid 3 av att jag hade så förbaskat jäkla ont i magen. Samma kramper som i söndags. Kunde inte ligga still och snurrade runt, runt, runt för att försöka hitta något sätt jag kunde ligga på utan att det kändes som om någon var inne och grävde i min mage och knöt samman allt där inne.
Försökte väcka Pockis lite sådär diskret. Gick inget vidare. Han sov så gott så.
Kände illamåendet komma krypande så jag kröp in på toaletten. Ja, resten kan ni nog själv lista ut.
Ingen rolig natt! Låg uppe till 5.30 med magont och alvedon hjälpte inte. Till slut var jag så uttmattad att jag somnade.

Är helt slut idag, orkar inte göra någonting som är ansträngande. Min underbara mamma har varit här och lämnat Proviva, cocacola, riskakor, Cosmopolitan och lite annat smått och gott. Fick en fin tröja av henne och pappa igår på allahjärtansdag också. Behöver jag säga att jag har världens bästa föräldrar?

Nu ska jag fortsätta dega i soffan och bläddra lite i Cosmo. Inget bra på tv är det heller.
Ska försöka få lite pluggat senare idag, hade varit skönt att slippa tänka på det resten av veckan.
Take care!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Therése

Saknar dig här min lilla pudding ;) Krya på dig!

2011-02-15 @ 15:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback