godmorgon solstrålar!

Sovit gott? Det hoppas jag att ni har! Vad har ni för planer för dagen? Några roliga? Det är ju faktiskt fredag! Skönt, eller hur?
Jag ska plugga lite, titta på Pelle Svanslös och sen börjar jag jobba klockan 16. Nu ska jag göra kaffe och fixa frukost.
Ha en fin morgon!

Någon mer än jag som längtar efter sommaren?
-italy

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Matilda Holmström

SV: Kul att du gillar korr :D Jag skickade in mitt första RE a uppdrag i tisdags, fick igen det med betyget VG. Tycker att det är ett totalt ointressant ämne, haha :/ Skickade dessutom in mitt första En B uppdrag i måndags, men har inte fått betyg än... Segt!

Postat av: Caisa

Ja JAG längta till sommaren ;)

2011-02-18 @ 20:57:59
URL: http://ekbladet.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback