7/2 2011

Imorgon är det en stor dag mina vänner. Men det får ni veta mer om imorgon!
Sitter hemma hos mamma och pappa och pluggar. Har varit ute en del idag och busat med katterna och tittat på medans mamma höll på lite i trädgården. Jag klappade katterna istället, det tyckte jag var lagom jobbigt.

Vi ska snart äta lunch. Fiskpinnar och potatismos! Mums! Kan ni gissa vem som bestämt vad som ska ätas? JAG!
Min kära pappa har namnsdag idag förresten. Han fick sådana där Anton Berg marsipanchoklad av mig innan, snällt va? Jag förstår inte hur han kan tycka att det är gott men ja, det är väl så det är.

Idag ska vi kanske åka och provköra en ny bil, vi får se om vi hinner. Det lägger sig en sten vid hjärtat när jag tänker på att vi måste sälja min älskade Swiftis.. Åh, min fina bil.

Nu ropar mamma att maten är klar! Mumma!
Hörs senare!
Take care!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback