10/2 2011

Blä. Idag är det en sådan tråkig och grå dag. Jag orkar inte göra någonting och hade helst bara velat ligga under mitt varma täcke och kolla på en bra film. Jag orkar inte äta, inte sminka mig inför jobb, inte borsta håret, inte öppna böckerna, inte svara på mail, inte blogga och inte ens klä på mig något vettigt.

Jag känner mig lika grå som himlen. Och lika tråkig som jag vet inte vad.
Nu måste jag ta bussen till jobb och jag är så opepp. Jag vill inte idag. Men jag är inte sjuk och jag har lite mer skam i kroppen än att ringa och säga att jag är sjuk när jag inte är det. Så, det är bara att hoppas på att där är någon rolig kollega eller att jag får en smäll i huvudet snart och blir mitt vanliga glada jag.

Såhär grå och tråkig är jag idag.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: David

Haha men Ido, du vet bättre än så =) Det är inte dagen som är tråkig, inte vädret heller!

Taaaake Caaare

Postat av: Johan

Tråkigt med gråa dagar :( Gör något som du blir glad och som får dig att må bra! Grym blogg fö.

2011-02-10 @ 21:03:42
Postat av: Malin

Love your tattoo!

2011-02-11 @ 18:40:34
Postat av: Nalle

Grym tatoo girl!

2011-02-11 @ 23:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback