Just for you.

Hej! Jag har noll motivation till att blogga. Jag önskar så att jag hade det eftersom att jag ser att ni är flitiga och är här inne och kollar ändå. Varje dag. Värmer lite i hjärtat sådär.
Fick nyss en lysande idé. Istället för att skicka ut en önskelista kan jag varje dag lägga upp en sak som jag önskar mig, här på bloggen! Ja, bra idé!


Börjar imorgon! Kommer ju nog dock inte kunna lägga upp något realistiskt varje dag för änsålänge har jag bara 4 saker på min önskelista till tomten. Äh, jag fixar det.

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen. Puss på er!

image description

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Mumsi

Hoppas att er middag smakade bra igår. Bra idè med önskelistan. Tänk idag är det 1-års jubileum på jobb, blir nog grymt med folk där idag, extra roligt att jobba då. Ha en superduper bra dag. PuK

2011-12-02 @ 09:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback