Trött tjej

Nu ska en jättetrött tjej äntligen gå och lägga sig. Det har varit en väldigt lång natt och dag. Flera timmar i stallet i väntan på att veterinären skulle komma och titta på Perfis ben som verkligen inte såg bra ut.. Vid 01 körde jag hem från stallet, då hade veterinären inte kommit än. Snälla stallägaren steg upp vid 5 när veterinären kom. Vid 8 åkte Perfi upp till Helsingborgs djursjukhus och där är hon kvar. Stackaren hade så ont igår, gjorde ont i mig att se henne ha så ont. Pärlan :(
Imorgon ska de göra ett ultraljud för att se hur det har gått med ligament och liknande. Där är en fraktur i bakknät men mer vet de inte just nu, så vi får se imorgon. Håller tummarna för Pärlan.

Blev inte många timmars sömn inatt och sen har jag jobbat idag men nu ska jag äntligen få sova. Är ju typ omöjligt att sova när man vet att hästen står i stallet och har så ont. Usch.

Nix, nu ska jag hoppa ner i sängen!
Puss på er!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback