Ge mig min aptit!

Blä. Har i flera dagar varit utan min vanliga aptit. Jag brukar ju äta mycket och ALLTID. Alltid sugen på något. Nu? Ingenting! Aptiten är borta. Inte direkt hungrig och äter bara lite. Typ 1/4 av vad jag brukar äta. Jag brukar äta minst 7 mål om dagen. De senaste dagarna har jag ätit 2-3. Du som har snott min aptit, GE TILLBAKA DEN! Jag vill ha och behöver den!

Alla som känner mig vet att jag ALDRIG skulle nöja mig med tonfisk, keso och clementin till kvällsmat.. Jag skulle inte ens bli mätt på denna portionen. Ge mig MIN aptit tillbaka din tjuv!!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se och delta i adventstävlingarna som just nu pågår på Miss Alicias Facebooksida:
http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia

2011-12-12 @ 12:52:14
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback