7:E DECEMBER JULKLAPP!

Eftersom att min älskade Peak jacka har blivit lite av en stalljacka så behöver jag en riktigt varm vinterjacka. Jag har ju min älskade röda dunjacka från Levis men den är inte riktigt lika varm som Peak jackan är.
Jag tycker att det är värt att lägga ner lite mer pengar på en ordentlig vinterjacka än att köpa ny varje år.
Min Peak jacka har jag nog haft i 3-4-5(?) år och den är fortfarande underbar. Kvalitén är grym helt enkelt.


Därför önskar jag mig en Canada Goose Solaris Parka i militärgrön. Känner jag mig själv så kommer jag nog kanske köpa denna innan julafton dock. Beror lite på hur vädret blir kan jag ju säga.. Blir det askalaskallt så är nog jackan snart min, jag HATAR att frysa.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: lotta

jag hatar osse att frysa, visa mig var jag kan hitta en sån jacka när jag e i Malmö

2011-12-08 @ 23:15:53
Postat av: sofie

Tror bestämmt att jag känner någon som har en sådan jacka

2011-12-08 @ 23:27:19
Postat av: Alex

Bara du köper den hos morsan ;)

2011-12-09 @ 01:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback