Tillökning

Är precis vad jag och Pockis får i lägenheten imorgon. Björn flyttar in här tillfälligt imorgon tills han hittar en egen lägenhet. Han har kommit in på universitetet men har inte hittat en lägenhet än. Äh, det är en goooer man så han får gärna vara här ett tag. Jag tycker att det ska bli roligt. 

Imorgon är det jobb 8-16 och sen ska träna när jag kommit hem från jobb. Om det blir gymmet eller en joggingtur återstår att se, beror lite på vädret. 
På torsdag ska jag plugga på förmiddagen och på eftermiddagen blir det Trelleborg!

Nu ligger jag i soffan, äter lakritsglass och slappar. Ska smörja in mina lena ben och sen ska jag nog hoppa ner i sängen och sova. Imorgon ska jag ju upp tidigt (i mina mått är 7 tidigt..) så jag vill gärna somna tidigt idag så jag är någorlunda pigg imorgon iallafall..

Tusan, jag kom nyss på att jag måste måla naglarna eftersom jag ska sitta i kassan imorgon. Inte för att vi måste ha målade naglar men just nu har jag 4 olika färger eftersom jag skulle testa innan idag exakt hur färgerna såg ut..

Godnatt på er, hoppas ni sover gott!
Puss!
jag saknar mig bebis och hela min familj, får kanske köra hem till mamma och pappa imorgon efter jobb.
JAG SAKNAR MIN BÄSTASTE FAMILJ!



Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback