Tidig kväll

Jag ligger redan i sängen, är trött.. Somnade vid lite i fem inatt (imorse?). Jag kunde inte sova men jag hade en trevlig natt ändå. Det var fint att se hur det blev ljusare och ljusare utomhus. Myspys! Hade varit mysigare om man inte var ensam men ibland är det så.

Jag vaknade vid 9 idag, joggade en runda, badade i poolen, duschade och åt frukost. Körde in till Lund vid 10.30, skulle prata med min chef om hösten. Köpte med mig räkmackor och dricka och körde till Ericson där pappa och MB jobbade idag. Vi satt i solen och åt och hade det trevligt. Min pappa har så fina vänner. Körde hem, badade i poolen med Martin, bytte om och sen körde jag och mamma till havet. Det var varmt och skönt men vattnet var inte roligt alls..

Imorgon ska jag till lillkusinen i Trelleborg! Ska bli mysigt. Ska upp vid 8 tänkte jag, springa en runda och sen kommer MB med frukost vid 8.30. Nu ska jag sova! Puss på er!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback