Soffhäng

Efter några timmars övertid på jobbet ligger jag här i soffan och bara degar. Har duschat och slängt i mig lite mat också, annars har jag faktiskt inte gjort något vettigt alls. En lugn och lite smått tråkig fredagskväll helt enkelt. Ganska skönt att inte göra någonting också efter dom här två helvetesdagarna. 

Jag tror jag ska ta på mig myströjan, lägga mig under favoritfilten och titta på en film eller något.
Imorgon ska jag upp vid 9 och sen får vi se vad dagen bjuder på.
Nix, nu väntar ännu mer soffhäng. Ska tända lite ljus också bara för att.

Puss på er busar.
Var har detta vädret tagit vägen?


Och var har denna mannen tagit vägen?! 


Och denna mannen? Åh, fina män det där..

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback