Skitdag

Vilken jävla skitdag. När jag kommer hem ska jag lägga mig i ett varmt bad och sen ska jag gömma mig under täcket resten av kvällen. Har varit arg så jag kunnat gråta men nu orkar jag bara inte bry mig. Det är så tråkigt när folk inte ens kan säga "tack". Jag tänker inte slita och stressa som ett djur längre, det är ju ändå inte lönt. Varför ska jag stå som ett fån när det inte är jag som gjort fel? Bara för att jag är ung och inte jobbat inom branschen lika länge? Fan heller, rätt ska vara rätt! Nej, jag orkar inte bry mig längre, orkar inte anstränga mig extra, nu får det räcka.

Och dessutom så saknar jag dig extra mycket idag


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: hanna

försök att skita i det idus. vet det är sjukt svårt.. har försökt själv. och ja, det blev ju inte bättre för mig men det blir det kanske för dig. eller jag hoppas det <3

2011-08-12 @ 00:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback