Måndag 1/8 2011

Ja. Nej. Kanske. Eller?
Sitter ute och pluggar. Känner inte alls för att plugga men det måste göras.
Solen skiner men det blåser en del. Det är några mörka moln lite längre bort också så det gäller väl att passa på att vara ute när det går. Dock så närmar molnen sig väldigt fort. Och det blev aningen kallt nu.
Janejmen, ikväll blir det kanske en runda med Sofie. Funderar på om vi ska försöka hinna med både Svedala och Trelleborg.. Nu hajjar ni ingenting, I know. Eller om jag ska ta Trelleborg någon gång i veckan när jag ändå ska ner dit.
Nej, nu ska jag fortsätta här. Hoppas att ni har en fin dag på stranden, i sängen eller på jobbet.
Puss!
Jag är fortfarande sugen på sushi..

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback