Måndag 15/8 2011

Har precis landat i soffan efter en lång dag. Har tvättat 6 maskiner tvätt, shoppat loss på Nova, storhandlat och städat lägenheten. 
Hittade 2 par jeans, 4 tröjor, en body och lite underkläder. Har tagit bild på allt så jag slänger väl upp bilderna här förr eller senare.

Imorgon jobbar jag 12-19, blir lite plugg innan jag börjar och förmodligen även lite när jag kommer hem.
På onsdag eller torsdag ska jag försöka ta mig till Trelleborg och umgås lite med kusinen. 

Nu ska vi äta och sen blir det nog mys i soffan. Btw, tittar ni på filmen på 9an? En av mina favoriter är med i filmen, mm.. 
Nix, MAT!

Puss!


Hoppas på att få träffa den här finingen på jobb imorgon!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback