Kräftskiva!

Godmorgon! Jag ligger fortfarande i sängen och drar mig. Det är ju så varmt och skönt under täcket.. Ska snart gå upp och duscha och äta frukost. Jobbar 12-20 och sen ska jag köra raka vägen till Alexandra där det är kräftskiva som gäller! Ska bli roligt att träffa alla fina flickor och festa lite. Vet inte om det blir en sväng in till Malmö sen, vi får se vad som händer. Frågan är vad man ska ha på sig ikväll.. Klänning, jeans? Nix, nu ska jag hoppa upp ur sängen och in i duschen! Männen sover fortfarande så jag ska försöka att inte väcka dom.. Jag är dock inte så bra på att smyga så det ska bli spännande.. Hoppas att ni får en fin dag och en rolig kväll! Puss på er!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback