Imorgon är det dags...

Imorgon ska jag träna på gym för första gången på någon månad (månader..). Jag MÅSTE komma igång med träningen nu. Sitter och funderar över lite mål och funderar på var jag kan hitta ett måttband. Jag vet ju exakt vad jag vill förbättra och hur jag vill att min kropp ska se ut.
Med mitt nya jobbschema så kan jag titelera mig som hemmafru och jag lär verkligen ha tid att träna några gånger i veckan. Sitter och tittar på lite andra gym än Gerdahallen faktiskt, men vi får se. 

Imorgon vid 10.30 är det iallafall jag som börjar det nya hälsosamma livet med träning minst 2 gånger i veckan!
Deal idis? YES SIR!




Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: sandra

Kom igen! Gör mig sällskap på Actic Olympen på sparta :)

2011-08-28 @ 23:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback