Godnatt

Nu ska jag gå och lägga mig. Har suttit uppe och pluggat i några timmar men känner att hjärnan börjar kännas som deg. Är inte trött så jag kanske går en runda först. Eller tar en varm dusch.
Imorgon vill jag göra något nytt, något ovanligt. Typ gå på en TFF match istället för på en MFF match. Kanske ska fråga Emelie vad hon gör imorgon, hon är ju trots allt Trelleborgare. Just det, det måste ju vara någon match också, det kanske jag också ska kolla.. Vi får se.
Nix, nu ska jag lyfta på rumpan!
Puss på er!
Ps. Var tvungen att kolla. Tff spelar imorgon. Kanske ett tecken på att jag borde gå dit? Haha

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Anonym

härligt :D

samma här :D tack så hemskt mkt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback